Over ons

Allround DJ Service

Even voorstellen

Allround DJ Service begon in 2011 als een simpele DJ drive-in show. Dick van Delft draaide met een kleine set op tal van lokale feestjes. Inmiddels zijn die DJ set en de feesten steeds wat groter geworden.

Tegenwoordig werken we bij Allround DJ Service met meer dan 10 verschillende DJ’s (dus altijd een back-up DJ voor jouw feest) en hebben we uitgebreide DJ sets die iedere saaie zaal kunnen omvormen tot een gezellige dansvloer.

Wat wij op feesten enorm belangrijk vinden zijn jouw wensen. Deze bespreken we dan ook altijd uitgebreid vooraf zodat we zeker weten dat het écht het feest wordt dat jij wilt.

Voorstel video Allround DJ Service

DJ voor ieder feest

Als DJ’s zijn we vaak actief op zeer diverse feesten. Tussen april en oktober vind je ons met name op bruiloften, in de winter veelal op bedrijfsfeesten, schoolfeesten en verjaardagen.

Voor ieder feest kijken we welke DJ show het beste past en draaien we naar de wensen van de organisator.

Video afspelen

Ons Team

Dick van delft

Dick

Founder & CEO
Dj davy

Davy

Allround Dj
Tim

Tim

Allround DJ
Dj dion

Dion

Allround DJ
Foto-jasper-kimmel

Jasper

Allround DJ
Dj-robin

Robin

Allround DJ
Dj thijs jesper

Thijs & Jesper

Allround DJ duo
Dj dave

Dave

Allround DJ duo
Dj mike bootsman

Mike

Allround DJ
Dj-ronaldo

Ronaldo

Allround DJ

Hoe werken wij?

Je vraagt een offerte bij ons aan
Vraag online een offerte bij ons aan. Jouw datum wordt nu alvast vrijblijvend vrijgehouden.
We bespreken al jouw wensen
Telefonisch bespreken we al jouw wensen voor het feest. Vervolgens vullen we deze in bij onze DJ portal waar je tot de dag van het feest nog zelf verzoekjes en dergelijken kunt toevoegen.
Alles geregeld, zonder zorgen
Vervolgens gaan wij aan de slag met het zorgen voor de juiste licht- en geluidsapparatuur en stemmen wij dit af met de locatie. Van opbouw tot afbouw, wij regelen alles.
Jouw feest gaat los!
Tijdens het feest hoef jij niets anders te doen dan genieten. De DJ draait jouw wensen en zorgt voor een volle dansvloer. Nog een spontaan verzoekje? Dat mag altijd!
Hoe vond je het?
Achteraf evalueren we hoe we het hebben gedaan. Zo worden we steeds weer iets beter!

Veel gestelde vragen

Afhankelijk van hoe groot jouw feest is en of je wilt dat de DJ licht en geluid meeneemt, berekenen wij de kosten. Omdat wij transparantie belangrijk vinden hebben we onze prijzen ook gewoon online staan. Deze vind je hier.

In totaal werken wij samen met meer dan 10 allround DJ’s. Enkele weken voor het feest plannen wij de DJ’s in. Wij doen dit op basis van de muzikale wensen. Zo weten we zeker dat er op jouw feest een DJ komt draaien die bij jouw feest past.

Wij werken met meer dan 10 allround DJ’s en hebben daarom altijd een back-up. Mocht er overmacht zijn waardoor de DJ niet op jouw feest kan komen draaien, dan regelen wij direct iemand anders van gelijke kwaliteit. Zo ben je er zeker van dat het de feestavond wordt die je in gedachten had.

Zodra jij een offerte aanvraagt zetten wij jouw datum in optie. Wij nemen dan telefonisch contact met je op om kennis te maken en verdere details te bespreken. Vervolgens heb je één week de tijd om een keuze te maken, jouw optie blijft één week staan voordat we iemand anders toestaan om op jouw datum te boeken.

Wij zijn zelf gevestigd in Capelle aan den Ijssel. Echter komen onze DJ’s uit heel Nederland en daar draaien we dan ook.

Wij zijn actief in heel Nederland. We zijn dan ook al bij veel locaties bekend. Als wij nog niet bekend zijn met een feestlocatie nemen wij zelf uitgebreid contact op voor de afstemming.

Onze prijzen zijn inclusief alles. Je betaald dus geen extra kosten voor vervoer, opbouw, afbouw, verzekering, BTW en dergelijken.

Wij zijn graag duidelijk over de spullen waarmee we op jouw feest komen. Vandaar dat we werken met verschillende DJ show opties waarmee je exact ziet wat je in huis haalt. Onze verschillende shows vind je hier.

Als je niet weet welke DJ show voor jouw feest het beste is, neem dan gerust even contact met ons op.

Wanneer je jouw boeking bij ons bevestigd vragen wij om een aanbetaling te doen. De verdere factuur ontvang je in de week voor het feest.

Bij het boeken van een DJ hebben we telefonisch contact over jouw wensen. Vervolgens maken we op basis van de wensen een account aan in onze DJ portal. Via daar kan je zelf nog verzoekjes en andere wensen doorgeven aan de DJ.

Voor onze meest actuele feestfoto’s en filmpjes kun je het beste kijken op onze Instagram.

Allround dj service
Perfect wedding
Feedback
Facebook
5/5
5/5
4.5/5
5/5

4,9/5

9,6/10

9,4/10

5/5

Img 9525
Reviews van Allround DJ Service

Wat zeggen anderen

Vele feestvierders zijn je al voor geweest en hebben een DJ bij Allround DJ Service geboekt. Wij hebben gevraagd of zij een beoordeling wilden achterlaten op onze site. Wij evalueren namelijk elk feest, zodat we zeker weten dat we kwaliteit bieden en jij het feest zorgeloos kunt beleven.

Gemiddeld geven klanten ons een beoordeling van een 9,3 en daar zijn we trots op! De beste reacties krijgen we op hoe wij omgaan met de wensen voor het feest en onze in het oog springende DJ shows!