Is het weer eens tijd voor een te gek feest bij jou op het werk? Dan mag je natuurlijk geen dj(‘s) missen. Met de dj’s van Allround DJ Service wordt het gegarandeerd een te gekke party.
Naast gezelligheid onder collega’s kan het ook heel functioneel zijn om klanten en nieuwe relaties op te bouwen of te verbeteren.
Allround DJ Service verzorgt zoveel meer feesten dan alleen maar bruiloften. Voor elk type feest waar je maar een dj voor nodig heeft, staan onze dj’s voor je klaar. Omdat we verschillende dj’s in dienst hebben die verschillende stijlen muziek kunnen draaien, kun je helemaal zelf kiezen wat u op het feest wilt horen! Vind je het lastig om een stijl uit te kiezen? Neem dan contact met ons op en helpen wij je graag met het adviseren van leuke ideeën 😉
Bron: Fleur Stolk Fotografie
Welke stappen moet u nemen?
- Wat is de reden voor het feest?
Waarom ga je een feest geven? Is het omdat het bedrijf zoveel jaar bestaat of omdat het bedrijf zijn targets heeft behaald? Daarom komen er misschien ook wel klanten op het feest. Dit is erg belangrijk om te weten zodat u het feest op de juiste manier kunt invullen.
- Hoeveel gasten worden er verwacht?
Dit is belangrijk om na te gaan zodat je bijvoorbeeld voor de juiste hoeveelheid eten kan zorgen en weet hoe groot de ruimte ongeveer moet zijn waar het feest plaats gaat vinden.
- Wat is het budget?
Je kan het op het feest zo gek maken als u zelf wilt m.b.t. alle extra opties die erbij te boeken zijn.
- Welke locatie?
Het is mogelijk om het op eigen terrein te organiseren of ergens een locatie af te huren. Denk hierbij aan een party centrum of gewoon lekker in de loods op de zaak.
- Datum
Kies een goede datum uit zodat zoveel mogelijk gasten kunnen komen en evt. zoveel mogelijk klanten vrij zijn. Je wilt immers niet dat het feest super goed georganiseerd is, maar de helft niet kan komen omdat de datum niet schikte. Dat is zonde. Tip! Maak een online datumplanner aan en laat iedereen zijn beschikbaarheid invullen, dit is makkelijker kiezen 😉
- Uitnodiging
Stuur op tijd de uitnodiging voor het feest zodat de gasten hier rekening mee kunnen houden. Ook is het belangrijk duidelijk alle informatie op de uitnodiging te vermelden zoals de datum + tijd, locatie en wat voor soort feest het betreft. Een uitnodiging hoeft niet duur te zijn, een klein beetje creativiteit en je maakt zo wat leuks in Word, Powerpoint of Canva.
Locatie voor een bedrijfsfeest
Jij vindt dat je collega’s na zoveel maanden hard werken wel eens een feest verdiend hebben. En daarbij mag heerlijke muziek van onze dj’s natuurlijk niet ontbreken. Dan is het belangrijk om na te gaan waar het feest moet gaan plaatsvinden. Dit hangt natuurlijk ook erg af van hoeveel mensen er ongeveer komen. Het goedkoopste is om het feest bij het bedrijf zelf te laten plaatsvinden. Er is altijd wel een kantine of iets dergelijks aanwezig, denk dan ook aan een werkplaats, kantoor of loods. Deze ruimtes zijn meestal een stuk groter. Wel is het handig om te kijken of deze ruimte vrij gemaakt kan worden. Wat ook een goede optie is om het op uw buitenterrein te laten plaatsvinden. Het grote nadeel is alleen dat je in Nederland nooit van tevoren weet wanneer de zon schijnt of wanneer het keihard gaat regenen. Maar niet getreurd, Het is ook heel goed mogelijk om grote partytenten neer te zetten. In de winter zou je daar zelfs heaters in kunnen zetten zodat je buiten warm en droog kunt feesten. De helft partytenten en de andere helft geen tenten is natuurlijk ook een goed idee. Zo kunnen de gasten zelf kiezen om binnen of buiten te feesten. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Vind u het nou niks om het op eigen terrein te organiseren is het ook goed mogelijk ergens een locatie af te huren. Op internet zijn veel feest locaties te vinden, maar uiteraard kunnen wij u daar ook bij helpen!
Bron: Fleur Stolk Fotografie
Foodtrucks
Wil je ook wat te eten en te drinken op je feest, maar geen zin om zelf de hele avond bezig te zijn? Heeft u al wel eens aan een foodtruck gedacht? Niks is lekkerder dan even tussen het feesten door een lekker hapje of drankje te halen. Door een foodtruck op je bedrijfsfeest neer te zetten, maak je de party helemaal compleet. Onze ervaring heeft geleerd dat dit echt een verrijking en succes is voor een bedrijfsfeest.
Ook is het wellicht leuk een grote barbecue te regelen waar iedereen gezellig heerlijk van al het eten kan genieten. Dit is leuk voor jong en oud en is niet ingewikkeld om regelen. Er is altijd wel iemand die het leuk vind om wat heerlijk eten voor iedereen te verzorgen.
Bron: Fleur Stolk Fotografie
Fotograaf
Bij ons is het ook mogelijk een feestfotograaf bij het feest te boeken. Op deze manier kunnen alle leuke momenten vastgelegd worden en heeft iedereen nog jaren lang plezier van die ene avond/middag. Neem contact op voor de mogelijkheden en uw wensen voor de fotograaf.
Photobooth
Het is natuurlijk heel leuk om uw collega’s, werknemers of klanten een leuk aandenken mee naar huis te geven en hoe kan u dit nou beter doen door een photobooth of photomirror te huren? Feestgangers kunnen hier gekke, leuke, serieuze of grappige foto’s achter nemen en vervolgens wordt gelijk de strip (die van te voren al speciaal voor jullie is ontworpen) uitgeprint. Heel het feest lang kunnen de feestgangers hier gebruik van maken, denk ook aan leuke props, zoals hoedjes en brillen voor op de foto.
Het is dus heel goed mogelijk om een dj bij een bedrijfsfeest te organiseren. Door uw wensen door te geven kunnen wij kijken hoe we het feest helemaal naar jullie zin kunnen maken. Ook de extra opties zoals een foodtruck, fotograaf of photobooth kan een hele mooie toevoeging zijn.
Veel succes met het organiseren!